Al bijna 2 en een halve week verder - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Anne Gremmen - WaarBenJij.nu Al bijna 2 en een halve week verder - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Anne Gremmen - WaarBenJij.nu

Al bijna 2 en een halve week verder

Door: Anne Gremmen

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Juni 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Jueves, 5 Junio
Vandaag had ik mijn eerste dag vrij na 8 dagen werken. Dit wad echt genieten. Ik ben rond 11 uur in de ochtend lekker bij het zwembad gaan liggen en genoten van de heerlijke zon hier. Rond een uur of 4 had ik het echt gehad want stil zitten is echt niks voor mij. Ik had bedacht om samen met Deveney te gaan fitnessen. Wij kwamen de fitness binnen en het was al bloedheet want ze hadden de airco niet aangezet. Maar goed we begonnen rustig met hardlopen en daarna wilde we squat oefeningen (bil oefeningen) gaan doen. We waren bezig maar na de eerste zet trilde mijn benen al. Op dat moment merkte ik dat ik wel echt wat dingen mis in mijn voeding. We zijn daarna maar rustig doorgegaan met de buikoefeningen en na een half uurjte weer gegaan hahaha. Om half 7 ongeveer ben ik samen met Beau, Lieke en Deveney naar de thalasso geweest hier in het hotel. Éen keer in de maand mogen wij gebruik maken hiervan. Ik denk dat wij ongeveer 30 minuten daar zijn geweest. We mochten alleen maar in de baden en dit waren er 3 haha. We hebben een paar rondjes gezwommen in het grote bad en toen hadden we het al wel gehad. In de avond zijn we met bijna iedereen naar Puerto Rico gegaan om even lekker te dansen. Het zijn hier echt zulke lieve, leuke en gekke mensen! Ik ben echt blij dat ik ze heb leren kennen:)

Viernes, 6 Junio
Mijn tweede dagje vrij. Weer lekker bij het zwembad gelegen en even genoten van de rust. Of ja 'rust'..... Omdat ik natuurlijk normaal gesproken alleen maar bezig ben met de gasten hier leer je ook iedereen kennen. Dus als ik aan het zwembad lig wil iedereen alsnog even 'hoi' zeggen en even een praatje maken. De rest van de dag heb ik eigenlijk niet zoveel meegemaakt:) In de avond zijn we met 12 meiden uiteten gegaan in Puerto Rico. Dit was echt super gezellig en mijn pizza heeft heeeeeeel erg goed gesmaakt!

Sábado, 7 Junio
Weer aan het werk na 2 dagen helemaal niks doen. Even snel tussendoor, ik kom hier net zo slecht mijn bed uit als in Nederland. Dit is toch een kleine tegenvaller hihi. Vandaag moesten we repeteren voor de grote show van dinsdag. We hebben van 2 tot ongeveer half 4 gerepeteerd. We hebben te horen gekregen hoe vaak we ons moesten verkleden en wat we aan moesten. Nou echt waar toen ik het hoorde dacht ik echt die zijn gek geworden. Éen lied moet ik dansen met een nonnenkostuum aan, een andere weer met een korset en een legging -.- en we moeten ook verkleed als de Jackson Five hahaha. Ik had het echt bloedheet want we staan constant te springen en te doen. Maar ja wij moest om half 4 weer beginnen met de volgende activiteit. En ik dacht oh lekker even afkoelen maar buiten is het natuurlijk net zo warm haha. Gelukkig konden we met bingo in de schaduw staan:) In de avond ben ik met Lieke, Dorle en Manon lekker cocktails gaan drinken in Puerto Rico. Wow wat was mijn mojito toch lekker. Het was ook super gezellig om even wat de doen met z'n viertjes.

Domingo, 8 Junio
Het was weer paella en sangria dag dus ik mocht weer verkleed als een Spaanse vrouw. Ik vond het nog steeds verschrikkelijk om die vis vast te houden maar ik het wel echt super leuk om verkleed te gaan, mensen vermaken en om met ze op de foto te gaan! Na de paella heb ik sangria gemaakt deze keer mocht ik zelf ook een bekertje. Oh my god wat was dat lekker!.Owjaa voordat ik het vergeet. Ik heb zelf de paella geproefd. Het was eigenlijk helemaal niet vies maar het idee dat er allemaal vis in zat was echt een naar idee. Elke dag hebben we bingo op de zelfde tijd. Omdat er nu ook veel duisters hier zijn moest ik nu ook de getallen opnoemen in het Duits. Uiteindelijk was ik in het Nederlands en in het Duits de nummer aan het opnoemen. En natuurlijk heb ik mezelf weer even voor schut gezet haha. Omdat dit de eerste keer was dat ik ook alles in het Duits moest zeggen was het omschakelen naar het Nederlands af en toe best lastig. Zo zei in netjes in het Duits einundzwanzig (weet niet hoe ik het mot schrijven haha) en toen zei ik in het Nederlands met volle overtuiging 'eenenzwanig'. Iedereen kon weer even lekker lachen en daarna zijn we gezellig doorgegaan met het spel. In de avond zijn Lieke en ik even naar Puerto Rico gegaan om weer even boodschappen te doen want het eten hier is nog steeds echt niet te eten. Daarna ben ik een keertje lekker op tijd mijn bedje ingedoken:)

Lunes, 9 Junio
Vandaag stond er niks speciaals op het programma. Om 12 uur heb ik weer een aquagymles gegeven. Deze les was zooooo druk. Er waren 23 mensen die mee wilde doen. Dit was zo gaaf om te zien omdat wij zien dat er steeds meer mensen mee willen doen aan onze les. Na de aquagymles kwamen wij een vrouw tegen die uitgegleden was en op haar hoofd was gevallen. Wij hebben er meteen voor gezorgd dat ze ijs op haar hoofd kon leggen. De vrouw was best duizelig dus ging ze tegen mij aanzitten zodat ze zich kon ontspannen. We konden niet goed met haar communiceren omdat ze Frans sprak. Werknemers van het hotel kwamen ons helpen en zorgde ervoor dat er iemand kwam die Frans sprak. Er is een rolstoel gehaald en daarna is de vrouw samen met haar man naar de dokter gegaan om er toch even naar te laten kijken. Dat was even schrikken maar alles is super goed verlopen! vandaag hadden we maar een half uurtje pauze omdat we moesten repeteren voor de grote show morgen. We hebben de hele show doorgenomen en alle kleding klaargelegd. Wij zijn er klaar voor! In de avond zijn we weer met een grote groep uitgegaan in Puerto Rico. Weer een avondje genoten van alle lieve mensen hier en ook genoten om weer even lekker te kunnen dansen.

Martes, 10 Junio
Vandaag is er op het werk niks bijzonders gebeurt. Iedereen was weer lekker vrolijk en iedereen was aan het genieten van zijn/haar vakantie. In de middag hebben we voor het aller laatst gerepeteerd want vanavond is DE grote show. Het hele animatieteam heeft er echt enorm veel zin in. Ik ben zo blij met het team waar ik in zit. Iedereen kan het goed met elkaar vinden en iedereen helpt elkaar altijd! Iedereen kan lekker zichzelf zijn en er zijn geen problemen. Dat is zo fijn ik ga ook elke keer met plezier weer naar werk toe. Om 11 uur was het dan eindelijk zover. De Gloria Palace show ging beginnen. We stonden ons backstage om te kleden en moesten snel naar buiten om met onze show te beginnen. We begonnen met het lied Oh Happy Day. Iedereen was verkleed als nonnen die was zoo leuk. Na dit lied gingen we Gangnamstyle dansen. De dans zelf is al erg genoeg maar de kleding maakte het nog veel erger haha. We hadden alleen een korset aan met een legging haha. Daarna moest ik samen met Lieke en mijn stagebegeleider een dans doen op Diamonds. Dit was zo leuk om te doen. Alles ging goed en na afloop kregen we ook super applaus. Daarna hebben we ook nog Jackson Five gedanst met grote afropruiken op en discopakken. Het was echt geweldig haha. Daarna hebben we nog een paar dansen gedaan zoals follow the leader met mensen uit het publiek. Dit is zo leuk om te doen omdat iedereen lekker aan het dansen is en ook echt iedereen is aan het lachen. Na een uur was de show dan voorbij. Backstage met het team was echt super. We kregen een super positieve reactie van onze begeleider! Daarna zijn we even buiten gaan afkoelen want het is echt bloedheet onder die lampen haha. Het optreden en het repeteren vind ik echt super gaaf en leuke om te doen. Je kan even iemand anders zijn, lekker gek doen en iedereen om je heen is happy. Dat geeft zo een goed gevoel!! Ik ben blij dat er nog meer shows aankomen:)

Zo dit was het weer voor nu! Over een paar dagen komt er natuurlijk weer een verslag met alles wat ik heb meegemaakt. Heeeeel veel liefs en kusjesssss

  • 11 Juni 2014 - 22:15

    Smams:

    Wat een fijn verslag weer om te lezen An! Ik geniet er zo van dat jij het zo goed naar je zin hebt! Dit is wat je altijd al wilde doen en nu is het zover, je zit er middenin. Maak er een hele mooie tijd van vrouwke en blijf goed voor jezelf zorgen. Lyttmab <3

  • 11 Juni 2014 - 23:19

    Melvin:

    Weer een ontzettend leuk verslag! ik ben natuurlijk elke dag op de hoogte maar ik ben blij dat je er zo van geniet! vooral blijven doen en we houden contact. xx

  • 12 Juni 2014 - 17:51

    Tante Coby:

    Lieve Anne,
    Wat super leuk om je avonturen zo te lezen. Je schrijft zo lekker weg ....
    Ik raak helemaal in de spaanse vakantie sfeer, wat jammer dat het een beetje te ver is
    want wat was het toch leuk geweest om naar de show te komen kijken. Leuke muziek en
    één en al vrolijkheid daar zou je natuurlijk graag bij zijn geweest. Maar ja nu lezen we
    met veel plezier jouw reisverslag en dat is ook erg leuk !
    Veel succes en veel werkplezier verder Anne !
    Liefs tante Coby xxx

  • 12 Juni 2014 - 22:18

    Oma Agterberg:

    Dag kleindochter je hebt weer veel meegemaakt deze week. En je blijft er veel plezier in hebben zoals we kunnen lezen. Het is wel afwisselend werk je hoeft je niet te vervelen. Fijn dat je het zo fijn hebt ook met je collega's. Ik zou er wel eens bij willen zijn om jullie bezig te zien. Geniet nog maar lekker want de tijd gaat snel.
    Heel veel liefs van ons en tot de volgende keer en en dikke kus ook van opa.

  • 15 Juni 2014 - 22:31

    José:

    Lieve Anne,
    Die sangria ziet er goed uit! Die mag je hier ook wel eens maken... En ik ben het met Coby en oma eens, wat zou het geweldig zijn als we je in actie konden zien! Van je Smams zag ik een foto van een heerlijk ontbijt...dat was smullen!? Anne tot volgende week, ik blijf uitkijken naar je verhalen. Groetjes José.

  • 27 Juni 2014 - 15:01

    Anne Gremmen:

    Yeka eindelijk weer wifi. Ik had het ook super gevonden als jullie konden zien wat ik hier doe.
    Ik vind het echt helemaal geweldig en de show is gewoon super leuk. Ik ga proberen ergens
    filmpjes te scoren zodat ik het jullie toch nog een beetje kan laten zien. Het volgende verslag
    komt snel want het is alweer veelte lang geleden.

    liefsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Mijn dagboek over mijn avonturen de komende 7 weken in het prachtige Gran Canaria

Actief sinds 30 Mei 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 6021

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 12 Juli 2014

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: